
Worden jullie ook zo ibbelig van al die Black Friday mailtjes?
Eind oktober kwam de eerste mail al binnen met een Black Friday aanbieding en het gaat maar door en door en door.
Eerlijk gezegd word ik er tegendraads van en werkt het bij mij (bijna) altijd averechts.
Sterker nog, ik maak van het moment gebruik om bij elke nieuwsbrief die ik krijg te kijken of ik deze nog leuk en/of belangrijk genoeg vind. En zo niet dan meld ik me meteen af.
Het is eigenlijk een jaarlijkse schoonmaak van mijn mailtjes.
Want ik klik heel gemakkelijk op “nieuwsbrief ontvangen” en vul dan weer mijn creatief mailadres in en in de loop van het jaar loopt mijn mailbox weer over.
En de helft van al die nieuwsbrieven lees ik amper. En mijn mailbox ruim ik te weinig op, dus dat wordt steeds meer een zooitje.
Ik probeer me ook in te houden met de aanbiedingen die voorbijkomen, tot nu toe werkt dat best wel goed.
Alleen de verrassingsdoos van Kantje Boord kon ik niet voorbij laten gaan en mijn abonnement van Creativa Fabrica loopt rond Black Friday af en daar heb ik ook gebruik van een aanbieding van gemaakt.
Dus eigenlijk ben ik toch wel een beetje trots dat ik mijn hamsterneigingen deze hele maand best wel in bedwang heb kunnen houden. Het is een goede oefening zullen we maar zeggen 🙂
Maar weet je wat het ergste is?
Na Black Friday komt ook nog Cyber Monday en dan gaat het richting Kerst en dan krijgen we weer Blue Monday en zo gaan het jaar wel weer rond.
Mag ik even wat vragen ik doe altijd van creatieve fabrica gratis . Is het zo dat als je abonnement heb meer bestanden krijgt te zien . Ook voor borduren . Ik gebruik het veel voor te bedrukken dank
Als je een abonnement hebt krijg je veel meer bestanden te zien voor verschillende hobby’s.
Gebruik het voor de snijmachine, de sublimatieprinter en nu ook voor het machineborduren.
Ik vind het het abonnementsgeld echt waar, maar dat komt ook omdat we het veel gebruiken.
Dat is natuurlijk wel een afweging of je het eruit gaat halen.