
Naai-vriendinnetje en ik hebben een redelijk onschuldige verslaving of eigenlijk last van hamstergedrag.
Wij verzamelen opberghoesjes van de Action, van die handige plastic hoesjes met die leuke printjes.
Handig om je patronen in op te bergen, en daar worden ze ook zeer zeker voor gebruikt maar dit hamstergedrag loopt een beetje uit de hand gezien de stapel in mijn kast.
Altijd even kijken of er nieuwe printjes zijn, en dan niet één maar twee van die hoesjes meenemen want een reserve is handig.
Het is zelfs zo dat anderen voor me bij Actions bij hun in de buurt kijken naar nieuwe printjes voor hoesjes.
En zo wordt dit hamstergedrag in stand gehouden. Ach, er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen.